29 Eylül 2013 Pazar

                     İNTİHAR
Uçurumun kenarında bekliyorum. Hava soğuk üzerimde ince bir gömlek. Kayalara çarpan hırçın dalgaları izliyorum. Yalnızlığın ve korkmuş olmanın verdiği hisle titriyorum.Boşluğa bakıp kendi içimdeki derinlikleri düşünüyorum. Karar vermem gerektiğini biliyorum.Beklentim yok...Kimsenin beni beklemediğini de biliyorum.Kazanmak için her türlü uğraştığım kaybettiğim insanlığıma bakıyorum.Arada da çevreye bakıyorum emin olmak için, beni bekleyen bir şey kaldı mı diye.Bir şarkı fısıldıyorum,huzur bulmak için birazda içimde kaldığım karanlıkta umut ışığı...Bekliyorum.Güneşin cılız ışığı denizin ufkunda batarken hafiften yüzüme vuruyor. Saçlarım dalgalanıyor,rüzgar tenimde hafifçe sürtünüyor.Yaşamımın son dakikalarında gerçekliği doruklarda hissetmeye çalışıyorum.Birde düşünüyorum. Kayıp oluşumda beni bekleyen başka bir dünya var mı?Ama artık önemi olmadığını biliyorum.Sadece kayıp olmak hissetmeyi unutmak istiyorum.Ama yinede son kez güneşin batışını izlemek istiyorum.Artık vakit geldi biliyorum.Ufukta gördüğüm hafif bir kızıllık ve karanlık kaldı geriye.Son gördüğüm cılız ışığa bakıp karanlığa bırakıyorum kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder